Ідея заходу полягає в тому, що, попри різні політичні погляди, українці вміють об`єднуватися задля обстоювання основних цінностей.
"Цьогорічну соціальну кампанію спрямовано на те, щоб активізувати роздуми, чому свобода варта того, щоб за неї боротися й захищати її", - розповідає Катерина Зайцева, завідувачка відділу розвитку та комунікацій Національного музею Революції Гідності. До знакової дати транслюватимуть відеоролики, на яких до співвітчизників звертатимуться відомі українці: актори спортсмени, журналісти, громадські діячі із закликом не забувати про те, якою ціною українцям дається обстоювання національної свободи і незалежності. Користувачам соціальних мереж пропонується ділитися спогадами про Помаранчеву революцію і Євромайдан. Музей закликає 21 листопада пов`язати синьо-жовту стрічку на одяг, сумку, автомобіль, як це робили з першого дня Євромайдану його прихильники.
Щоб підтримати цю традицію, працівники Національного музею Революції Гідності роздаватимуть синьо-жовті стрічки під час заходів музею впродовж листопада-лютого.
Немає коментарів:
Дописати коментар