Через правову культуру - до громадянського суспільства

Вибрати мову

пʼятниця, 20 листопада 2020 р.

Інформаційна соціальна кампанія до Дня Гідності та Свободи

    Вільні творити майбутнє - під таким гаслом відбувається інформаційна соціальна  кампанія до Дня Гідності та Свободи, яку 2019-го започаткували Національний музей Революції Гідності й Міністерство культури, молоді та спорту (Тижневик " Пенсійний кур`єр", № 47 20 листопада 2020 року). 

    Ідея заходу полягає в тому, що, попри різні політичні погляди, українці вміють об`єднуватися задля обстоювання основних  цінностей.        

   "Цьогорічну соціальну кампанію спрямовано на те, щоб активізувати роздуми, чому свобода варта того, щоб за неї боротися й захищати її", - розповідає Катерина Зайцева, завідувачка відділу розвитку та комунікацій Національного музею Революції Гідності.  До знакової дати транслюватимуть відеоролики, на яких до співвітчизників звертатимуться відомі українці: актори спортсмени, журналісти, громадські діячі із закликом не забувати про те, якою ціною українцям дається обстоювання національної свободи і незалежності. Користувачам соціальних мереж пропонується  ділитися спогадами про Помаранчеву революцію і Євромайдан. Музей закликає 21 листопада пов`язати синьо-жовту стрічку на одяг, сумку, автомобіль, як це робили з першого дня Євромайдану його прихильники. 

    Щоб підтримати цю традицію, працівники Національного музею Революції Гідності роздаватимуть синьо-жовті стрічки під час заходів музею впродовж листопада-лютого. 

Немає коментарів:

Дописати коментар