Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Книга відгуків і пропозицій у нашій країні припинила існування. Замість неї в куточку споживача тепер має бути зазначено інформацію про власника та адреси й номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів. Покупець може звернутися зі скаргами в Держпродспоживслужбу, на урядову телефонну гарячу лінію(15-45), у Державну фіскальну службу.
За даними пресслужби Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства на адміністрування Книги відгуків і пропозицій, яка знаходилася в кожному торговому відділі і в кожному залі закладу громадського харчування, в рік витрачали 44 млн.гривень. У цю суму включалися організаційні витрати, призначення відповідального за неї, розгляд скарг.
Передбачається, що книги скарг замінять більш сучасними методами комунікації, такими як колцентри та різні засоби зворотного електронного з`вязку.
Немає коментарів:
Дописати коментар