четвер, 11 лютого 2021 р.

Верховна Рада запровадила електронні трудові книжки


    

Верховна Рада ухвалила Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі."

    Документ має на меті запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі, а також законодавче врегулювання питання щодо автоматичного призначення пенсії за віком через особистий електронний кабінет особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду. Реформа обліку трудової діяльності працівника полягає у поступовій відмові від паперових трудових книжок.

    Закон установлює п`ятирічний  перехідний період для включення до Державного реєстру відомостей із паперових трудових книжок про трудову діяльність працівника. Протягом цього періоду застосовуватиметься як паперова так і електронна форма уже наявних або внесених відомостей про трудову діяльність працівника з Державного реєстру.

    Документ визначає, що внесення відомостей про трудову діяльність до Державного реєстру через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду у вигляді сканованих або оцифрованих копій передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо) здійснюється працівником і роботодавцем з обов`язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису.

    Після внесення відомостей про трудову діяльність працівника до державного реєстру роботодавець зобов`язаний видати оригінал паперової трудової книжки йому на руки під підпис, при цьому також передбачено обов`язок роботодавця вносити на вимогу працівника до паперової трудової книжки записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.  

    За матеріалами газети: Праця та зарплата  №6 10 лютого 2021р. www.pza.com.ua  


 
  
 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар